BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 2 april 2011

Helgen!

Helgen har varit superbra! I fredags åkte Micke till Örjan i Forsa och Linda och Moa kom till mig & Elai. Jag och Linda åt tacos och prata skit, sen kom Moa lite senare å vi tittade på Talang, vi måste ju följa Talang nu och kolla varje avsnitt för Jon Wallner som kommer vara med där känner vi :D Han är hur bra som helst opch jag hoppas han tar hem allting, det är han verkligen värd! Sen kollade vi på Big Brother, alla vi tre är lika bigbrother nördar ;) Åt massa chips, dipp och drack cola hela kvällen :D

På natten sov Elai nästan ingenting alls :/ Micke kom hem vid 2 då gick vi o la oss på en gång, sen vakade lillis vid 3 och var uppe till 5 :/ så micke var vaken med han på natten och morgonen, men jag var ändå helt slut :I Så det enda vi gjorde igår var att jag gick på klädbytardagen här i Iggesund och fyndade kanske 15 lagg för 160 kr :D Inte illa! Sen tog vi de lugnt heeela dagen och bara myste <3

Idag har vi heller inga planer, så himla skönt :) Dammsuga och torka golven ska vi göra iaf, det kan ju bli en prommis också, får se om ja ska tänka på formen idag eller inte ;) haha.


Vi hörs sen. Puss

0 kommentarer: