BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 3 april 2011

!!

Det var någon anonym som hade skrivit "fan vad din unge är ful"! Jag tycker min bäs är världens vackraste på hela denna jord <3 och jag skiter totalt i att människor som antagligen är avundsjuk eller har någon unge som dom inte tycker är fin skriver sånna saker, men snälla var inte anonym, varför lixom? Sorglig människa! Iaf har jag lagt Världens vackraste unge efter att han hade badat med pappan i typ en halvtimme, han älskar verkligen att bada nu för tiden :D Han somna jätte snällt och nästan på en gång :)
Sen har jag diskat, plockat in allt, skura bänken så den är perfekt blank so den ska vara då ja kan slappna av :D sopat undan allt grus som kommer in hela tiden med skor och vagn! Tänt massa ljus, och tå av dom är doft ljus och de luktar typ hela lägenheten :)

Så nu väntar jag bara på att Big Brother ska börja, joppas verkligen Patrik åker ut, gillar inte han :/ Han är så jäkla tystlåten och gör inte många knop den där karln.

Mysa med min karl kanske ja också hinner med ikväll ;)

Hörs imorgon! Trevlig kväll!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det är en sak om man hoppar på en vuxen människa med fula glåpord m.m, men faan så lågt att ge sej på en liten liten pojke som inte ens kan säga sitt eget namn för han är så liten!!
Nää fyy faan!!
Tyvärr så kommer vi alltid att vara omgiven av omogna personer livet ut gumman <3
Men vi vet ju i alla fall att allas våran lilla Elai är den bästa lilla pojken som någonsinn har krypit i ett par sockar <3
VIIII älskar i alla fall dej söta Elai!
KRAM tant Malin

Hanna Maria Rask sa...

Men är de sant???? Ja vissa undrar man ju va dom går för huuuuur kan man skriva så folk får ha sina egna åsikter men håll de för er själva isåfall så gör man inte mot ett oskyldigt litet barn... Va är de för fel på folk igentligen??? Fasen va förbannad ja blir!! Slår vad om att denna menniska är ful som stryk själv och om inte annat så blir dom ful när dom beter sig sådär!!! Fy!!!

Anonym sa...

Men ÄLSKADE ELAI <3 Du är så FIN!! Sjukt att skriva så.. Bra Frida att du inte tar åt dej.. Älskar er båsa å all kärlek till er <3 Kramar Helena å Polarn Wilde

Anonym sa...

Den människan måste ja Synfel och ett psykiskt fel i hjärnan. Elai är ju sötkorven nr ett och han får ju alla att le så fort han drar på smilbanden! Love you all! Puss från Thez o William

ElaisMamma sa...

Vad fina ni är <3 Love <3

Den människan kan dra åt helvete! Sen tyckjer jag de är så jävla fegt att vara anonym, för den människan skulle inte kunna stå för vem den han/hon är. Men inte mitt bekymmer :D Ni är jättefina allihopa <3

Linda sa...

Den anonyma människan har inget samvete i kroppen, ingen spärr och förmodligen en hjärna liten som en kotte! Elai är supersöt!

Anonym sa...

Bland det värsta jag hört i hela mitt liv. Känner er inte - men tycker ändå att din pojke är hur söt som helst .. : ) Så gulligt leende ! Bra du inte tar åt dig !

ElaisMamma sa...

Tack, och vad kul att folk som inte känner mig kommenterar :)

sara sa...

Men gud vad taskigt! Sant att man tycker att sitt eget barn är vackrast i världen men det finns inga fula barn eller människor och om man nu måste tycka det så kan man väl tycka det själv!! Fy vilken omogen människa!!!