BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 5 april 2011

Skrivsugen!

Känner mig riktigt skrivsugen så de kan bli ett långt inlägg ;)

Det jag har tänkt på idag: Är att hur kunde jag leva det liv jag levde förut? Jag menar livet nu men min underbara familj är så otroligt fint varje dag, självklart är varken någon av oss på topp varje dag, vi bråkar, vi tjafsar ja allt som man gör i ett förhållande. Men vi blir aldrig "ovänner" kanske en liten stund sen går de över och vi pratar om de istället, för det ligger ju oftast någor bakomliggandes skit där egentligen. Men jag tänker på hur jag var förut, mina sjuka jävla beteenden jag hade, hit och dit och ja fy fan! Då jag festade vart jag helt jävla idiotiskt så jag drack, och sen gjorde man ju mer än å dricka och det var lixom inte så jävla bra, men nu har jag vart nykter i 1,5 år och de känns riktigt jäkla bra :D

Jag vill inte vara en mamma som dricker och är ute och festar, jag säger inte att det är fel, många mammor vill gå ut och roa sig så dom får göra de :) Men för mig är det inget alternativ, inte ens ett glas vin, för mig är inte det avslappnade på något vis, det bara triggar igång "party Frida" och det är inte okej! Men alla får självklart göra som dom vill men för mig, Icke! Det jag kan tänka mig om jag skulle vara barn ledig någon gång är att kanske gå ut ohch äta och gå på Bio men älskling :) Han dricker ju inte heller så de är perfa för oss de :D

Först tänkte ja att jag skulle skriva om hur jag var förut och hur jag är nu, men jag skiter i det :) det blir så personilgt, jag vill vara personlig men innan jag träffade Micke och innan jag fick Elai så var mitt liv inte det liv jag ville leva! Men så var det med de :) Ville bara skriva av mig lite, Tjohej!

0 kommentarer: