BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 21 april 2011

Torsdag!

Här är man ju så jäkla duktig på att skriva ;) INTE! Jahaja, igår var jag & Elai i stan och träaffade en trevlig tjej och hennes son. Hoppas verkligen vi kommer träffas igen :) Vi käkade lunch på 24:an strosade runt och bara hade det trevligt! Tack för de Angelica & Adrian. Sen hem en snabbis sen in till stan på möte. Kom hem vid 21.30 då vare bara skynda sig och byta om till myskläder sen BB :)

Inatt har jag inte sovit ett jävla piss kan ja tala om! Först vaknade Elai flera gånger, och jag kunde inte somna igår kväll :/ så typ då ja somnade vaknade han! Inte kul lixom! Men Helena & Wilde har fyllt min dag, Och Elai med förstås :) <3 Men ikväll blir det snabbt i säng efter BB iaf!


Imorgon blir det Iogt och äta påskmat, mums! Och det ska verkligen bli trevligt, hoppas hjärtat följer med också :)

Nu ska ja läsa lite och dona på inna Micke kommer hem :)

Helena gjorde mina naglar idag också, sjukt snyggt! Rosa glittrigt och silverglittrigt :) Absolut inte min smak, men jag vänjer väl mig :)

Hörs!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tar hon för naglarna? =)
//Malin A

Anonym sa...

Du läser väl blogg oxå?? har juh tagit upp den igen ;)sanmelicias.blogg.se

/Sannan

ElaisMamma sa...

Ska börja läsa den nu sanna :) Love you <3


Hon tar 350 kr, sen för återbesök 250 :) skit duktig :) Vill du göra? Kram