BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 26 april 2011

!!!!

Satt precis och tänkte på en grej som jag irriterar mig över! Varför är det så här ibland bland vänner man har att vissa inte hör av sig, jag kan också vara dålig på det absolut, men om tex det bara är jag som ringer tex? Då tappar man lusten fast ändå så ringer man?

Vad gör man då? Egentligen ska man ju bara skita i det, men inte alltid så lätt!


Nu till något annat :) Idag har jag storhandlat som FAN, varit på MAXI, Lidl, dollar, Öb, Hm. Men nu jäklar är det fullt :) så skönt! Jag & Helena åkte 10.30 och kom hem efter 15.00. Det tar tid att handla allt man ska ha, och inte glömma nånting, men jag glömde en grej, och det var fetaost som jag bara var så jävla sugen på! Men det får jag köpa imorgon istället! Sen grillade jag, mamma, Eva & Helena lite middag hemma hos Eva. Som avslutning på dagen :)

Imorgon ska jag måla våra köksstolar och skruva fast dom riktigt. Alltså dom är riktigt skabbiga :/

Jag är en pedant människa ja, men då vi har nästan bara begnande grejer så är det ju inte super stilat precis, men jag gillar begagnat också kan man fixa det hur man vill :)

Vi har ju ett stort svart bord med 6 stolar, som är träfärgad blandat med grönt typ :/ Inte snyggt! Så imorgon ska det bli fett jävla snyggt här :)

Snart kommer min man hem <3 Mysigt då!

Puss

0 kommentarer: