BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 5 april 2011

Härlig dag!

Skapligt slut i kroppen och knoppen;) Vi har haft en supermysig förmiddag! Vid halv elva gick jag ut med Elai så han kunde sova, sen började jag sopa gården och ta bort det mesta av gruset och pinnar och skit, iaf längs uppgången :) sen kom hjärtat hem då tog han ut två stolar och gjorde kaffe, satt vi där och myste och hde det bra. Elai sov ungefär i 2 timmar, skönt :)




Sen har vi tvättat och donat på, känns som att det är typ det ända vi gör ibland ;P

Sen till en annan grej, Elai min lilla snorunge, vet inte om det är tänderna eller bara någon tillväxtperiod som håller på, han vaknar på nätterna flera gånger inte att han är hungrig bara vaknar och ska böka lixom. Men inatt har de ju varit helt kaos. Först vaknade han vid 22, fick välling och somnade om, sen vaknade han vid 01.00 för han hade bajsat, somnade om, vaknade igen vid 04.00 tror ja de var för att han hade bajsat igen, sen klev vi upp 05.30 puhh vilken natt. Men grejen är den att jag könner inga tänder, och han är inte så värst gnällig heller. Men vi märker väl om de kommer några fler :)

Nu har han och papi gått och lagt sig och ja ska kolla datorn i lugn och ro :)

3 kommentarer:

Linda sa...

Hej! Tackar. Det går att göra naglar på helt nedbitna också, men jag brukar be kunderna boka en tid ca.2v i förväg. På så vis får man en morot att sluta bita och naglarna får vila och återhämta sej lite. Då brukar det sitta bättre sen. Men man är alltid välkommen när man själv vill.
/Linda, Nail Art Studio.

ElaisMamma sa...

Okej :) Ja jag har sjukt svårt att sluta så de är nog som du säger:) Men jag hör av mig då jag har råd :)

emma sa...

Ja det är kul och fixa allt :)
Det vart en syksonvagn Carena Double swing med svängbara hjul på känns som ett bra val :) Sen kommer vi ha albins enkel vagn kvar med. Jag ska försöka amma henne om det funkar och så. Men går det inte så får det bli flaska. Kram