BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 9 april 2011

Några dagar sen!

Hej svejs!

Är fortfarande i Forsa, vi stannade en natt till :D det är ju så jäkla skönt att bara vara :) Och Elai tycker att det är hur kul som helst att vara här, och han älskar hundarna :D

I fredags tog vi det lugnt bara, killarna spela tv-spel här nere och jag och Linda låg uppe och kollade Big Brother :)

Igår gick vi med hundarna i typ 2 timmar, om ja skulle ha hund skulle jag super smal nu ;) Iaf så var de hur skönt som helst, gick förbi Moa en sväng och bara hade de skönt i vädret, det blåste lite för mycket men det var skönt ändå!

Sen åt vi en sen middag vid halv nio, fläskfilé, strips, bea och en sjukt god sallad! Så jäkla mysigt!

Elai har somnat sent nu tre kvällar irad, i torsdags somnade han inte för ens 21.30 sen i fredags vid 20.30 och sen igår vid 20.00, och han som somnar nästan alltid före 7. Men nu har vi inte vart hemma sen i onsdag för vi sov ju hos mamma i torsdags, och vill väl inte missa nånting ;) Men han är så himla duktig, de gör inget att han är vaken lite längre heller :)
Nu ställer han sig upp HELA tiden, vart han är så gör han det, han kryper fortfarande inte riktigt, han ålar sig iställelt :D Undra om han kommer gå snart? Mammas stora kille <3 Jag fattar inte att det går så fort, jag tar verkligen vara på VARJE dag med han och sen tänker man: Vart fan tog tiden vägen, nyss låg du på mitt bröst och var världens mini bäs! Älskade unge <3


Skönt att skriva lite :) Alla andra sover fortfarande, jag tar det bara lugnt och hoppas dom vaknar snart så vi kan äta mys frukost :D <3 Och att det syns på Lindas mage att hon har en bäs där :) hon är bara i v.14 men de synd ändå :) Musigt!

Men nu ska surfa vidare så skrivs de säkert mer sen!

0 kommentarer: