BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 12 april 2011

!!

Hej hopp! Elai sover och jag äter rån med smör på :D Och Micke är på träning! Skönt med egentid för mig :) Idag har vi knappt gjort nånting, diskat och städat lite, jag tänkte att ja skulle byta gardiner men jag har inga fina och jag är bara så jäkla less på alla som jag har så jag skiter i det! Skulle vara kul att handla in lite nytt.

Imorgon tänkte ja om jag skulle gå på möte, men fast på tullhuset istället. Har inte varit där sen jag var gravid så kanske dags då ;) Men mina rädslor är ju duktig på att styra dom små liven, men jag ska ge mig fan på det bara!

Kanske gå på kyrkis imorgon med:)


En sak jag tänkte fråga min läsare om, ni som har barn. Har ni råd jag kan få då det gäller läggning på min fina busunge?? Ikväll tog det 60 min, inge gråt ingenting, bara dra i mammas hår och busa, och ja han är skit trött. Är vi uppe gnäller han bara :/ Och jag vill att han ska somna själv, men utan gråt! Så om ni har nå tips skriv gärna :)

2 kommentarer:

Vicky sa...

När jag ska lägga Wilde så får han välling i sin säng och för det mesta så somnar han medans han äter annars så skumpar jag lite på rumpan bara.

ElaisMamma sa...

Oj de var enkelt :) Första 6 månaderna i Elais liv somna han i våran famn, sen nu somnar han i våran säng, men någon av oss. Han blir jätte ledsen då han ligger i sin säng :/ så för oss är de inge lätt.