BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 27 april 2011

God morgon :)

Känner mig på topphumör idag :) Ska ju måla stolarna och bara vara ute idag!

Dricker lite kaffe nu sen äta frukst och gå ut!


En grej jag tänkte mycket på var igår, Det är med att människor skaffar barn hela tiden, jag tycker att det är det bästa som finns, helt klart! Men jag menar dom som inte vill ta ansvar för deras egna barn, varför ens då skaffa? :/ Är det för att dom tror dom ska bli "Lyckligare" eller för att det ska funka bättre mellan partners eller vadå? Tycker bara så himla synd om barnen!


Men idag ska vi skicka in andra lappen av dagis ansökan :( Jag vill inte att min lilla fis ska gå på dagis, han ska jag ju vara hemma med mamma och mysa hela dagarana <3 Tycker att det är tråkigt att vi måste sätta han på dagis redan i augusti, men så ser väl samhället ut antar ja :/ Han kommer säkert stortrivas där :) Men svårare för mitt mammahjärta iaf!

Hejsvejs

1 kommentarer:

Ingrid sa...

Vilket dagis ska ni söka till? Humlan, Norrgården eller Brunnsnäs?