BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 31 mars 2011

Mormor/mamma

Trött som en gris :/ fattar inte varför, för jag sov till 9 imorse och Micke tog Eai då han vaknade. Lite ovant att sova till nio kanske ;) Om typ en timma kommer mamma och hämtar mig och lillis, vi sover där inatt :) så ska vi gå på möte ikväll :) och jag ska sola.

Jag & Micke kan verkligen INTE hålla blommor vid liv, därför ska jag köpa plastblommor idag :D sen kan ja tycka de är rätt fint också, heldre det än bruna blommor :P Också skulle jag vilja handla lite nya gardiner på Dollar, typ bara vita panelgardiner som jag kan ha bakom andra gardiner, och en till buddha, men vi är ju inte så jävla tät med pengarna direkt så jag får handla den någon annan gång. men vi ska iaf ka på kjelles så vi får väl se vad jag hittar :)


Hörs imorgon då!

Puss hej

4 kommentarer:

Mamma sa...

Jasså de visste ja inte om potatisen, men andra saker då? Går allt annat att frysa men att de behåller näringen? Är de bara vanlig potatis man inte ska frysa, eller även sötpotstis?

Anonym sa...

Sv: Åh, tack för tipsen! Har börjat med lite massage nu, dom visade på BVC hur man skulle göra. Sedan köpte vi minifom igår också, så vi får se ifall det ger någon effekt. Vilken tur att det fungerade för er, jag hoppas verkligen det gör det för oss med. Det är ju inte kul alls när ens lilla har ont i magen. Man känner sig så maktlös. Uscha.

Vad trevligt att du gillar min blogg. :) Hinner ju inte uppdatera så ofta längre, men förhoppningsvis så blir det bättre i framtiden. Saknar bloggen lite haha. Kramar

ElaisMamma sa...

Anonym: Varsegod, då elai var liten var ja så himla glad att det fanns andra mammor som kunde hjälpa mig :) Hoppas de blir bättre för er!


Frida: Det är bara om potatisen jag har hört, sötpotatis vet ja inget om. Det som är grejen om man fryser in maten är ju att det blir vattningar och kan kanske rinna av mer, förstå mig rätt, att om du lagar mat och hon får äta de på en gång så är ju det bättre :) Men jag har fryst till Elai med, det mesta faktiskt, tex päron, kött osv :)

Anonym sa...

ful unge du har