BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 6 mars 2011

Ärenden

Idag ska jag och lillkorvas åka in stan och göra MASSA ärenden, försäkringskassan fixa inkomst papper, bostäder för att lämna inkomstpapper och se vad surkärringen säger. Då jag och mamma var på bostäder förra veckan sa hon att vi hade så lite inkomst så att två borgenärer inte ens skulle räcka så att vi skulle få någon lägenhet :/ dåå måste vi blanda in soc sa hon och de är ju inte säkert att dom vill stå på en lägenhet åt oss om micke förhoppningsvis får jobb den 1 maj! Otrevlig jävla kärring var det iaf :/ Men jag ska försöka fixa så mycket som möjligt idag och se vad jag får fram. Och jag kommer ju antigen börja jobba nu i juni eller augusti, det beror helt på om Micke får jobb eller inte!Allt känns så jäkla snurrigt nu och de känns som att vi kommer få reda på allt i SISTA sekunde :/ men men bara det blir nå bra utav de så :D


Hörs sen.

Puss & Kram

1 kommentarer:

sara sa...

men vad konstigt att dem sa så! Varken jag eller emil har någon riktig inkomst och för oss räcker det med att ha pappa som står i borgen! Men dom är jävligt otrevliga där!