BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 1 mars 2011

Kaffe!

God morgon, kaffe i högsta hugg och lill hjärtat sover igen :)
Nu då Micke har börjat på Brolins så kommer ja få mer förståelse för dom som är ensamstående. Han åker 6 på morgonen och kommer hem 6 på kvällen ungefär, och det är ju Elais vakna tid och somna för natten tid, så jag kommer få ta han på nätterna också. Men jag vänjer ju mig iaf :) Älskling måste ju vara borta ifrån han hela dagarna :( Men det får man ta igen på helgerna :) Men jag kan ju säga att ja tänker på dom som är ensamstående mer nu iaf. Ni gör det superbra!

Igår var vi med Linda, och vi bara va :) så himla skönt. Inga måsten lixom. Sen åkte vi in på möte och Elai var snäll hela tiden :) han somnade halv sju och mötet var klart innan 7.


Idag ska vi bada med mammagruppen, men de är inte så många som kommer tror ja :( tråkigt! Men hoppas iaf :)

Nu ska ja dricka kaffe :D

2 kommentarer:

Sara Eriksson sa...

Är så avis på er som har en ung mammagrupp.

När Klara var liten så fanns de ingen sån. Jag gick på den som Ingegerd ordnade, men de var jag och typ 6 andra som var +40 liksom. Även om vi hade saker gemesamt så ärde ju inte samma sak som dom som är i samma ålder som en själv.

ElaisMamma sa...

Ja de är verkligen super faktiskt :) Jag började ju en grupp sim ingegerd höll i, där var samma sak. så fick ja chansen av maggan att börja i den ja går nu och det är verkligen mycket roligare :)