BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 28 mars 2011

Jagvetintevadjagskaskrivaom:P

Då ja bloggar kommer jag aldrig på nånting jag ska skriva om :P haha typ hur dagen har varit :) Min & Elais dag har varit super bra. Åkte in till stan och gick på bostäder, sen var ju runt i typ alla affärer i stan och letade vårjacka, mössa och sånt till Elai. Hittade en på Åhlens men jag tyckte den var för dyr så väntade att köpa den. Gick vidare till Lindex och dr hitta jag en jätte fin Jeans jacka med dragkedja på sidan :) En randing mössa och ett par solbrillor :D Han blev så jäkla söt :D Sen träffade vi Zarah & Oline och Lunchade på fyren, fullt på 24an :/ gick och kollade i affärer och hade det trevligt! Tack för idag Zarah <3

Sen träffade vi Thezan & William och gick på Dackås och fikade negerboll och kaffe :D


Elai sover sen någon timme tillbaka, jag är nyduschad och bara vntar på att Big Brother ska börja, kan ju inte missa ett avsnitt lixom ;)

Jag vill att ni som läser skriver om vad ni vill att ja ska skriva om? Lite ideér tack!

Puss puss

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, ni träffade juh Sanna å :)Hon blev jätteglad över att se er :)
Kanske skriva lite om dina funderingar... eller kanske skapa en ny blogg för sånt skrivande ;)
Syns imorgon onsdag! PÖSS