BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 29 mars 2011

Slö dag!

Riktig jäkla slö dag idag för mig och Elai. Först vaknade han 04.00 tror ja, var vaken till typ 6 sen gick vi och la oss igen och vaknade 8 :) Han brukar vaknade då Mickes klocka ringer kl 05, sen brukar han sova efter ngon timme och då lägger jag mig i soffan med täcke och kudde och kollar ig Brother :) men nu kolla ja på de igår så då la ja mig med han en sväng. Var upp till äffaren och handlade lite smågrejs, kul lixom! Sen kan ja ju säga att Iggesund och nappar och barnmat går inte ihop. Finns fan ingen ting att välja mellan :/ Och bara latex nappar, vad är grejen? Men jag får handla nappar nästa gångja är i stan, älskar att köpa nappar :D Snart kommer pappan hem med, då ska vi äta middag- Tacos, bra för min form de ;) ska väga mig imorgon också! Jävlar vad jag vill bli smal, jag har gått ner 15,5 kilo sen Elai föddes. På 8 månader då :) Jag har lixom inte så bra karäktär då de gäller gotta ;) men vio hörs ikväll eller imorgon!

Puss

1 kommentarer:

emma sa...

Ja det är lite kämpigt men hoppas det går över och hon stannar inne en stund till. Skulle dom ta ut henne nu så kommer hon klara sig och så, men det är ju bäst om hon kan växa sig lite till och utvecklas :) Hoppas det är bra med er. Ja hoppas vi ses då. Kram