BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 29 mars 2011

Strålande humör :)

Känner mig på strålande humör idag :) Elai är ju så jäkla söt och jag bara älskar han, han kryper runt med sin snutte och napp och bara myser ;) nu sover han men innan :) Idag ska vi träffa Sanna & Co och förbereda deras bröllop litegrann :) Åå hon kommer vara så vacker! In till stan och fixa de och sen ska vi fika! Innan ska jag & Elai träffa Linda <3

Jag älskar dom dahgarna då jag får vara med människor jag bara älskar och fyler mitt liv med kärlek och vänskap <3 Underbart!

Patade me min sponsor igår, jävlar vilka insiktar jag får om mig själv, men de tar hårt i mitt lilla flickhjärta som jag har! Men det här kommer stärka mig genom livet, och jag vet att jag kommer bli en bättre människa, mamma, flickvän, vän ja allt :) Bara jag är rlig mot mig själv i första han kommer det här bli bra :)


Hörs sen ;) Puss

0 kommentarer: