BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 3 mars 2011

Halloj

Nu har ja inte skrivit på någon dag igen. Igår var ja så jäkla trött, Gick ut och gick med Helena & Wilde en sväng sen gick vi på kyrkis och fika :) Vart inge mammagrupp för de var så många som var sjuk. Det är så jäkla ovant för mig nu då micke inte är hemma på dagarna, och igår då han kom hem lite tidigare blev Elai så hima glad, han har ju saknat sin pappa :) Lika imorse kände ja mig också som en jäkla zombie, elai vaknade 4 och ville kliva upp :S så då lare man ju.

Om en liten stund ska vi åka till mormor <3 Och äta lunch med hon, helena, ellie och pappa <3

vart är alla Elais kläder lixom? totalt borta. På kvällarna innan jag lägger mig brukar ja tänka på vad han ska ha på sig dagen därpå och sen på morgonen så hittar ja aldrig dom. Och vi har precis tvättat så i tvätten kan dom ju inte ligga :/ vet inte vart dom är ju. Men men hoppas jag hittar dom.


Jag ska göra tuttar så fort vi kan ta lån eller har råd! Jag är helt bestämd på det nu. Även om massa folk säger att ja kommer ångra mig lala aldrig att ja kommer ångra mig, never! Jag vill ha baota tuttisar lixom ;)


Nu ska ja dricka lite kaffe innan vi åker och passa på då Elai sover ;)

Puss hej

4 kommentarer:

Vicky sa...

vad kul att det är fler än jag som ska göra boobsen :)

Sara Eriksson sa...

Kolla skötväskan, där brukar jag alltid hitta ne massa urväxta kläder som legat där i typ 2 månader eller nå.. hehehe..

Anonym sa...

Vadå baota tuttar? Varför? Kommer du att må bättre då du förändrar ditt yttre?
/sanna

Hanna Maria Rask sa...

Är du inte rädd för att nåt ska bli fel? :( skiträdd ja för att de skulle bli nåt svårt att fixa till sen lixom.. Men ja förstår att du vill göra många som vill de :)