BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 29 mars 2011

Har lxom tråkigt!

1. Tre namn jag lystrar till: Frida, älskling och Fridolf x 3.
2. Något jag tycker om med mig själv: Att jag börjar tycka om mig själv och respektera mig själv.
3. Något jag inte tycker om med mig själv: Att jag inte kan låta bli saker, typ massa godis.
4. Tre saker jag vill ha varje dag: ELAI, en självklarhet, sol och Kaffe.
5. Tre saker jag absolut inte kan göra: Sluta äta godis, klippa hår och äta bruna böner.
6. Detta tycker jag om att göra: bekanta mig med nya människor, se vad världens har att erbjuda mig!
7. Detta vill jag göra just nu: Dricka kaffe och ta en cigg i solen.
8. Detta är jag rädd för: mörker och att bli ensam.
9. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: han ska vara kärleksfull, respektfull och bara älska mig :) Precis som Micke är!

0 kommentarer: