BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 4 mars 2011

2 år!

Satte mig och skulle logga in på fejjan, jag kollade bort i några sekunder då har Elai kunnat hitta min telefonladdare och sitter och blåser på den ;) haha han är ju så jäkla söt mammas gofis <3 Annars så dricker jag kaffe och han yrar runt på golvet :)


Igår firade jag & älskling två år <3 Han kom hem vid fyra så då började jag med maten direkt efter en liten snabbis på affären. Skivad potatis i ugn, hamburgare, bea och en god sallad :D enkelt och snabbt om man är hungrig som vi var :D sen mitt i maten blev Elai så himla gnällig, han var det hela dagen igår. Men då fick han sin skål med gröt som han ätit typ en tgga av, så fick han lka med den så vi kunde äta i lugn och ro :) Sen vid sex var det dax för Elai att sova, åå efter de låg vi oh pratade och myste bara <3 sen gick vi och la oss typ halv nio eller nå ;) vi var så trötta :P


Idag fyller go Julia år, men ja ska se om Elai mår bättre om någon timme så kanske man kan hälsa på en snabbis. Han är hostig och förkyld mammas <3

Simpan kommer nog idag med :D

Puss

0 kommentarer: