BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 17 februari 2011

Varför lixom?

Varför bloggar folk om varandra? Och typ bråkar med varandra genom bloggar, haha helt sjukt tycker jag. Då jag går in på olika bloggar, alltså jag läser sjukt mycket bloggar varje dag och då ser man att det går i cirklar, alla pratar om alla. Hmm undra om folk skriver om mig? Haha de får dom göra om dom vill, haha tänk om ja lixom läser nått som jag tyckjer bara men väx upp för fan, också handlar det om mig, tur ja inte vet de i sånna fall ;)

Men idag iaf har mamma varit här och myst med oss <3 Vi åkte in på ÖB och handlade ett tvättställ, vi behöver verkligen en till så mycket tvätt vi har nu för tiden, sen handla jag bara lite små grejer, så kul att handla, skulle kunna handla upp miljoner varje dag :P




Älskar er obeskrivligt mina hjärtan <3

0 kommentarer: