BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 15 februari 2011

Myser!

Pappan & Elai ligger och sover i soffan <3 Vi tänkte gå en snabbis till afärren så vi kunde laga lunch, men de tog typ 2 timmar :P först till rättan och handla lite små grejer, sen apoteket och köpa koksaltlösning, sen konsum för att köpa köttfärs :) det blir faktiskt billigare om man handlar på två affärer, får lixom passa på då det är medlemspriser och sånt på konsum :) så nu har ätit och druckit lite kaffe.
Ikväll ska ja åka in på kvinnomöte, så då får killarna mysa för sig själva en kväll <3 Jag läre börja gå regelbundet nu, har lixom inte blivit de sen jag fick Elai, går bara ibland, men men ändring på de :)

Imorgon ska jag väga mig med, faktiskt så känns det inte som att jag har gått ner nånting den här veckan :( Kan ju bero på att ja ätit rätt så mycket skit :P jag kan ju hoppas iaf :)



Puss hej

0 kommentarer: