BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 23 februari 2011

Hej hopp :)

Har inte ens tänkt på att skriva idag, hade sovmorgon till halv tio imorse skönt som fan :D sen har vi bara varit hemma hela dagen. Skulle egentligen gå på mammagrupp men de var ingen som skulle dit så då har vi städat lite här hemma istället :) Sem måste ja säga att jag är så himla glad för nu två kvällar i rad har jag lagt mig med Elai i våran säng så har han fått välling, sen har jag släckt och bara legat tyst med honom. Igår tog den 1 timme innan han somnade men nu ikväll tog det bara 20 min :D sen flyttar jag över han till sin säng. Och utan napp båda kvällarna, han vill inte ens ha den, så de är ju bara super bra de :) Så jäkla glad att vi slipper duttandet och så som vi gjort nu i nästan 7 månader. Mammas stor fis <3


Nu är det sista veckan Micke är hemma med, för på måndag börjar han på Brolins glas och då kommer han var borta hela dagarna, sen har han ju träning 4 gånger i veckan så det blir inte mycket till att vara hemma för han. Men hoppas bara att han får jobb där så vi får en okej ekonomi lixom!


Precis ätit kvällfika, scones :D Fy fan vad gott. Nu ska vi kolla på fil och mysa innan sovdags, måste bara säga att jag är så himla glad över Elais sovtider :) han somnar vid 18-19 på kvällarna och oftast sover han till morgonen och då vaknar han vid 6-7, helt super för att vara bebis :)

Ha en fin kväll. Puss

1 kommentarer:

Hanna Maria Rask sa...

Ja gud va duktig han är och du :) får ni lite kvalitetstid du å pappan oxå innan ni somnar :)