BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 26 februari 2011

Super skön natt!

Sovit stemhårt inatt, älskling tog Elai vid 2 sen sov han till 7 :)
Det är total kaos i mitt huvud. Det snurrar och snurrar hela tiden, jag skulle behöva åka på spa eller nå ;) ENSAM! näe men då flyr jag väl bara istället då. Alla som inte vet så är jag sjukt medberoende till människor, alltså medberoendet kan styra mitt liv ibland, och det är så jävla jobbigt att leva med de, jag går ner under jorden ibland då det är som värst. Men jag vet vad ja ska göra och bara släppa de, men de är lättare sagt än gjort! Men nog om de ;) jag hade de i huvudet hela dagen igår så idag är en ny dag med nya tag :)

Idag ska vi städa, vika tvätt, diska, dammsuga och damma :) Sen kommer Pappa/Morfar hit på eftermiddagen en sväng <3

Hörs sen

0 kommentarer: