BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 26 februari 2011

Första tanden.

Vilken dag, snart kan jag äntligen softa lite. Ska bara duscha ur hårfärgen om typ en 15 min :)


Min dag har verkligen varit full! Elai vaknade 05.30 vi klev upp och myste en timma, sen skulle han åla runt på golvet så jag drack massa kaffe, sen väckte vi pappan och vid halv elva kom mamma och hämtade oss för vi skulle storhandla, vi handlade på 4 affärer, alltid lika roligt att handla :D Och Elai var världens gladaste. Inne på Maxi fick jag bara för mig att ja skulle kolla i hans mun, och där ser jag världens sötaste tand sticka upp :D och ja som kollade imorse och då var det ingen tand. Och han har inte ens varit gnällig. Mammas stora kille <3 Efter att vi hade varit på alla äffärer åkte vi till mormor och fikade :) Kaffe och massa go saker, sen åkte vi på Mcdonalds :) Och jag har fullständigt skitit i viktväktarna idag, det har verkligen varit kaos i hela mig. Men jag hade massa bonus poäng kvar så ja har bara använyt lite av bonusen :)

Sen har vi tvättat resten av dagen och ska ja duscha sen ska ja trycka i mig en choklad bit :D


Hörs imorgon, läre ränsa huvudet lite!

2 kommentarer:

Hanna Maria Rask sa...

Gud va gulligt första tansingen :)

ElaisMamma sa...

Ja han är så söt :)