BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 14 februari 2011

Medicin!

Nu har Elai äntligen fått medicin mot sin hosta som han har haft i över en vecka, läkaren sa att det kan vara förkylningsastma så han fick astma medicin. Bara hoppas han får sova gott inatt och inte vakna och vara ledsen <3

Idag har vi bara myst hela dagen, jag tvättade imorse medans killarna sov så det vart gjort :) Men jag hann inte allt, så älskling får ta resten imorgon bitti!

Gjort 50 situps har ja gjort me, sen orkade jag inge mer :P Haha herregud alltså, men lite är bra iaf :) Ätit chokladbollar har jag gjort idag igen :P men ja läre ju äta upp pointsen som jag har :D Så jäkla tråkigt väder så jag vill inte gå ut, annars brukar jag ta en promenad varje morgon så får Elai sova då, men nu har han vart sjuk och det är förbannat kallt ute så då har jag blivit lat på den fronten! Men hoppas att jag har gått ner i vikt iallafall. Jag har inte fuskat nånting så hoppas ;) 5 cm har jag minskad i midjan iaf :D Wohoo!
Men känner lixom nu vill jag gå ner i vikt på allvar, jag har bara töntat mig förut men nu så jäklar fan!

Mammas gla skit även fast han är sjukis <3

Ha en fin kväll vänner <3 Puss och hjärta till er!

0 kommentarer: