BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 22 februari 2011

Människor!

Halloj! Imorse åkte vi in till stan och lämnade Elai på Iogt till moster <3 Sen gick vi på Lindex och kikade, och medans vi gick så fråga ja Micke: ska vi hålla handen? asså det har inte vi gjort på hur länge som helst. Antingen så har jag vagnen eller han och då blir de inge hålla handen längre:P så det var skit mysigt, och vi var bara ett par, inte mamma & pappa som annars! Men gud så ja saknade min lill fiskorv <3

Sen var vi på en grej idag som ja jag vet inte vad man ska säga om den grejen. Jag tycker så jäkla synd om mina vänner som lever i just den här grejen, vad kan man kalla det? En iskall isvak kankse, och då skulle jag verkligen vilja spy ur mig en massa skit om den här människan, men de ska ja inte göra. Men nu har jag sett och ja kan nog ändå inte förstå, men ja tänker på dom mer nu än annars <3 Jag skriver väl lite i gåtor och ni fattar nog nada men ja vill inte skriva om vad för då får man väl skit om det säkert. Men men människor är ju totalt rubbad!


Ikväll ska hjärtat på träning så det blir inge möte för mig, men ja får ta den en annan dag! Så då blir det mys för mig & Elai istället <3

Puss

0 kommentarer: