BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 24 februari 2011

TRE kvällar irad :D

Hello my friends! Kan ju inte göra annat än bara lee:) Det går hur bra som helst att lägga Elai på kvällen nu, TRE kvällar irad :D och nu ikväll tog de knappt 15 min, han drack sin välling ålade runt lite ;) sen sov han! Och det tackar jag världens bästa Thezan för, hon peppade mig då ja kände att jag orkar lixom inte. Men det här är ju toppen! Han gråter INTE och det är det bästa förs oss.

Idag har Zarah & Oline vare här och myst med oss hela dagen, käka lunch lega på soffan och snacka skit :D Härlig dag!

Var ju på gymmet med Louise imorse med, kan ju verkligen säga att jag inte riktigt är på topp:P Jag svettades verkligen som gris, jag gick fort på gåbandet först 20 min, heöt dyngsur. Vilade lite och gick tio min till sen var de hej då med mig iaf. Haha men ja gick dit och jag höll på i 30 min vilket är jävligt bra för att vara mig kan ja lova :) Så nu vill ja bara få in de regelbundet så ja får bort fläsk kaggen!

Meen idag då satt ja vid datorn i vanlig ordning, Elai ålade runt som vanligt. Och helt plötsligt ställer han sig upp mot skrivaren som står på golvet :D :D jag blev alldeles chockad, men där står han och ser glad ut :)




Nu ska ja läsa lite bloggar, hörs!

3 kommentarer:

ElaisMamma sa...

hhhh

Anonym sa...

fshggj

Hanna Maria Rask sa...

Men nu kan ja kommentera :) åå så glad ja blir...ååååå så söt ja är frida måste ju ses snart va ju jätte längesen :)