BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 23 maj 2011

Tvättar!

Elai är i nån period tror ja, vaknar på nätterna och är ledsen. Han har haft feber nu i tre dagar men inatt var det lugnt, men jag tror att han har separationsångest eller drömmar. Så inatt har han sovit mellan mig och Micke, och Micke som måste upp och jobba på morgnarna, inte så mycket sömn för han heller tror ja. Vi gick iaf och la oss vid 7 igen och sov till halv tio :) Så jäkla mysigt att ligga nära Elai och känna han goda doft!

Nu håller vi på att tvätta! Ska strax gå till tvättstugan igen och Elai sover i vagnen så de är superbra, då tar jag bara med han och ställer han uanför med dörren öppen :)

Ikväll ska ja göra lite arbete i stegen tänkte ja :) Bra för mig det! Och jag känner att jag kommer bli en bättre människa och lära känna mig själv bättre! Ha en fin dag

0 kommentarer: