BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 15 maj 2011

Så jävla dålig på att uppdatera!

Jaha, vad händer i mitt liv då? Jag har ont i min visdomstand igen :/ Väntar på att få operera bort den för det är så trångt så den inte kommer upp. Nu gör det verkligen skit ont och jag blir på dåligt humör så här mot kvällskvisten!

Men annars så har Elai fått dagisplats på Norrgården här i Iggesund, och vi sökte bara Humlan men vi fick inte där för det var fullt. Har varit jävligt bitter för att vi har fått på Norrgården, jag vill ha på Humlan också blir jag 12 år! Men men nu blir de ju en promenad varje dag då innan jobbet, kul liv liksom! Eller inte, okså har ja försökt gjort en omplacering genom hudiksvall.se också blir det bara error då ja ska gå vidare, så de kanske är en mening med de också? Jaja allting brukar ordna sig :) Mn underbara Sanna har ju ujobbat på Norrgården, synd att hon inte jobbar kvar :(

Iaf har fått tid på Barnkliniken den 20 maj, för Elais mage! Det är väl på tiden att vi får hjälp med den och jag hoppas att vi kommer hitta en lösning så kan vaa normal i magen för en gångskull. Sen jag slutade amma då var han 5,5 månad, efter de vart de tog, och då han var spädbarn hade han också ont i magen men då bajsade han iaf, nu är det ju stop var och varann dag :( Mammas lilla hjärta <3 Men jag tror att han är allergisk och ja hoppas det löser sig, ska bli riktigt skönt att komma dit och förhoppningsvis få den hjälp vi behöver, BVC har inte hjälpt oss ett jävla skit! Men så kan de vara. Idag har vi haft söndagsmys middag, med Mamma, Helena & Ellie, Bosse, Helena & Wilde och jag, Micke & Elai <3 Porterstek, brunsås och grönsaker :) & lite potatis bara men inte för mig :) Så himla mysigt! Jag verkligen älskar då vi är många som umgås och har det bra, och hur kul som helst att Bosse är med också, han är ju Elais plastmorfar nuförtiden :D så nu har Elai två moffisar! Annars så har jag tryckt i mig glass, skönt för tanden och bra så att mitt ,magfett bygger på sig lite extra ;) Härligt med tjockmage måste ja säga ;) Nu ska jag vara med min underbara man som jag älskar så otroligt mycket <3 Massa bilder på mammas stora kille <3






2 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni fått plats på för avdelning då gumman? Jag är juh uppskriven som vikarie inom kommunen så kanske jag dyker upp där någon dag... Jag känner de flesta inom personalen på Norrgården, så jag ska lägga ett gott ord för er å Elai såklart!Älskar er!
/Sanna

ElaisMamma sa...

på Stjärnan har vi fått plats, ja hoppas du kommer jobba massor där då :) Älskar dig! Puss