BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 16 maj 2011

god morgon denna tisdag!

Igår låg jag & Micke pratade lite innan vi skulle sova, och jag tänker lite mycket nuförtiden, som det här med att göra val i livet, är inte alltid så jäkla enkelt! Och att välja bort något eller någon i livet är jätte svårt för mig, dels för att jag är så jäkla konflikt rädd och ibland inte vågar säga hur ja känner! Aja så kan det vara, jag måste släppa det här nu!


Big brother jävla skit program just nu, Gurkan är fan en av dom falskaste människorna ja vet, han säger att alla andra är falsk men han då? Vågar inte säga ett skit! Fy fan.


Iaf prata ja med min pappa nyss, vi ska träffas imorgon och Elai ska få en Lära gå vagn av han :) Så då har han två :) Kan vi ha en hos mamma/mormor och den nya hemma :)

Idag har vi inget planerat, jag har fortfarande ont i min käft men den 1 juni är tanden veck! Tjoho för de, men inte så kul att äta alvedon tills dess faktiskt :/

Hörs sen, bitter som ja är just nu ;)

Älskar iaf mina prinsar! Tur dom förgyller mina dagar <3

0 kommentarer: