BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 21 juni 2011

Forsa!

Idag har jag och Elai varit i Forsa hela dagen men min fina Moa och hennes fina barn <3 Gud vad jag älskar henne, hon är en av dom bästa jag vet <3

Planerat lite införs sommaren och våran väns möhippa, de kommer bli så himla bra :) Ringt runt till jätte många människor, suttit vid datorn, lekt med barnen, och ja bara varit vi två, så himla mysigt. Elai somnade i bilen och han vaknade inte ens då ja tog ut han och sen in i sovrummet, han va så himla trött :) Så nu väntar ja på att min man ska komma hem för ja saknar han så himla mycket <3, och ja hoppas allt löser sig för han nu med lite grejer.

Tjo hej!

1 kommentarer:

Moa Persson sa...

Ja visst hade vi mysigt!!! Det där ska vi göra om... inom en snar framtid... =) Pussa lillprinsen från mig sen när han vaknar... storprinsen din tar väl kanske illa upp om jag skickar pussar så hälsa till han istället!! =) Massa kärlek till dig!